donderdag 9 juli 2015

Dag 17 Langkawi

Na een heerlijke nachtrust gingen we rond half 10 ontbijten in het buffet restaurant. Er stond weer zoveel lekkers, dat wordt echt afkicken volgende week met een schaaltje muesli en een beschuitje.
Het verse fruit hier vind ik zo lekker. Er staat hier ook naast de rode watermeloen, ook gele watermeloen. Dat had ik nog niet eerder gezien. Ananas en meloen lijken hier zo veel sappiger.
Voor de liefhebbers stond er ook iedere ochtend champagne klaar maar daar ben ik niet zo gek op.
  Voor  Sebastian stond er het perfecte apparaat, een worstjes machine!

De rest van de dag hebben we niet veel gedaan. Het was een dag van zonnebaden, lezen, wat wandelen langs het strand met een natje en een droogje. We hebben een hele poos op strandstoelen bij het zwembad gelegen en 's middags op strandstoelen op het strand bij de zee. Het was een heerlijke zonnige dag met temperaturen van 32 graden en een stevige bries. We waren zonder dat we het gemerkt hadden wel verbrand, ondanks het goed insmeren.





Frangipani

Infinity pool


Swim up bar
 's Avonds gingen we eten in het restaurant Tide met uitzicht op de zee. Zo leuk een restaurant zonder ramen en het was nog heerlijk buiten. Als voorgerecht deelden we weer een Caesar salad. Tom had een seafood salad.


Nathalie koos voor de zalm met king prawns, Tom king prawns met cashew noten op z'n Thais en ik had tonijn met sea prawns met een wasabi mayonaise en verse groenten. Als dessert probeerden we de mango met sticky rice, maar dat was niet zo bijzonder.



Op de kamer dronken we nog een kopje thee en keken wat t.v.
Omdat er iedere avond live muziek is in de bar gingen Tom en ik nog een drankje drinken.
Ik nam voor het eerst een Mojito, met rum, kokossap, ananassap en mintblaadjes. Het was wel lekker maar een beetje vreemd. Tom nam een Tiger biertje.



Een heerlijke ontspannen vakantiedag.

7 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke vakantiedag, mooi hotel hoor! Geweldige plek om lekker te relaxen, het eten ziet er geweldig lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hier weer een mooi hotel, dat hebben jullie top geregeld zeg, ze zijn allemaal even mooi.
    Heerlijk zo'n ontspannen dag, kom je helemaal tot rust, gewoon genieten!
    Wel grappig dat je mojito een beetje wazig op de foto staat, het was er toch maar een?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig resort! Heerlijk eten en relaxen, de ultieme vakantiedag. Volhouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hotel en dat eten......heeeeerlijk! En dan bedoel ik niet de worstjes machine! Ik ga snel de andere dag nog lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit toch een geweldig mooi hotel, echt een droomplek mat al die zwembaden en dat heerlijke strand...Hoe zot het eigenlijk met ongedierte, hebben jullie daar last van of totaal niet??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi hotel
    En met al dat lekkere eten is het straks thuis wel weer even wennen denk ik!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fantastische reis maken jullie toch. Voor jullie wordt het ontbijt afkicken, maar voor ons wordt het gemis van het verslag afkicken. Ik geniet zó van de vele foto's! Caroline

    BeantwoordenVerwijderen